Az elmúlt tíz évben több mint kétezer önkéntes bevonásával nyolc humánklinikai vizsgálatot végeztünk új termékjelöltjeink (kenyerek, péksütemények, kekszek) élettani hatásainak és megbízhatóságának az igazolására. Az eredmények alapján nyugodtan állíthatjuk, hogy kutatásaink sikeresek. Ma már a K + F + I láncolat utolsó fázisainál tartunk. Látjuk a holnapot.
Látjuk, hogy holnap új brandek, brandcsaládok születnek. Látjuk, hogy 2016-ban már a polcokra kerülhetnek az első, Magyarországon, de nemzetközileg is újdonságnak számító termékeink. Például az első, mindennap fogyasztható, prevenciós célú kenyér, amely csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázatát. Legalább 3 millió magyar embernek lenne szüksége erre a termékre. Vagy azok a süteményeink és finom pékáruink, melyek fontos bioaktív anyagokkal újratöltik napról napra lemerülő szervezetünket.
A Smart Food kutatási programnév holnapra új élelmiszerkategóriát kifejező márkanévvé változik, és azt üzeni a XXI. század élelmiszer-vásárlóinak: az egészség többet ér.
Az elmúlt tíz évben több mint kétezer önkéntes bevonásával nyolc humánklinikai vizsgálatot végeztünk új termékjelöltjeink (kenyerek, péksütemények, kekszek) élettani hatásainak és megbízhatóságának az igazolására. Az eredmények alapján nyugodtan állíthatjuk, hogy kutatásaink sikeresek. Ma már a K + F + I láncolat utolsó fázisainál tartunk. Látjuk a holnapot.
Látjuk, hogy holnap új brandek, brandcsaládok születnek. Látjuk, hogy 2016-ban már a polcokra kerülhetnek az első, Magyarországon, de nemzetközileg is újdonságnak számító termékeink. Például az első, mindennap fogyasztható, prevenciós célú kenyér, amely csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázatát. Legalább 3 millió magyar embernek lenne szüksége erre a termékre. Vagy azok a süteményeink és finom pékáruink, melyek fontos bioaktív anyagokkal újratöltik napról napra lemerülő szervezetünket.
A Smart Food kutatási programnév holnapra új élelmiszerkategóriát kifejező márkanévvé változik, és azt üzeni a XXI. század élelmiszer-vásárlóinak: az egészség többet ér.
Az elmúlt tíz évben több mint kétezer önkéntes bevonásával nyolc humánklinikai vizsgálatot végeztünk új termékjelöltjeink (kenyerek, péksütemények, kekszek) élettani hatásainak és megbízhatóságának az igazolására. Az eredmények alapján nyugodtan állíthatjuk, hogy kutatásaink sikeresek. Ma már a K + F + I láncolat utolsó fázisainál tartunk. Látjuk a holnapot.
Látjuk, hogy holnap új brandek, brandcsaládok születnek. Látjuk, hogy 2016-ban már a polcokra kerülhetnek az első, Magyarországon, de nemzetközileg is újdonságnak számító termékeink. Például az első, mindennap fogyasztható, prevenciós célú kenyér, amely csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázatát. Legalább 3 millió magyar embernek lenne szüksége erre a termékre. Vagy azok a süteményeink és finom pékáruink, melyek fontos bioaktív anyagokkal újratöltik napról napra lemerülő szervezetünket.
A Smart Food kutatási programnév holnapra új élelmiszerkategóriát kifejező márkanévvé változik, és azt üzeni a XXI. század élelmiszer-vásárlóinak: az egészség többet ér.
Az elmúlt tíz évben több mint kétezer önkéntes bevonásával nyolc humánklinikai vizsgálatot végeztünk új termékjelöltjeink (kenyerek, péksütemények, kekszek) élettani hatásainak és megbízhatóságának az igazolására. Az eredmények alapján nyugodtan állíthatjuk, hogy kutatásaink sikeresek. Ma már a K + F + I láncolat utolsó fázisainál tartunk. Látjuk a holnapot.
Látjuk, hogy holnap új brandek, brandcsaládok születnek. Látjuk, hogy 2016-ban már a polcokra kerülhetnek az első, Magyarországon, de nemzetközileg is újdonságnak számító termékeink. Például az első, mindennap fogyasztható, prevenciós célú kenyér, amely csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázatát. Legalább 3 millió magyar embernek lenne szüksége erre a termékre. Vagy azok a süteményeink és finom pékáruink, melyek fontos bioaktív anyagokkal újratöltik napról napra lemerülő szervezetünket.
A Smart Food kutatási programnév holnapra új élelmiszerkategóriát kifejező márkanévvé változik, és azt üzeni a XXI. század élelmiszer-vásárlóinak: az egészség többet ér.
Az elmúlt tíz évben több mint kétezer önkéntes bevonásával nyolc humánklinikai vizsgálatot végeztünk új termékjelöltjeink (kenyerek, péksütemények, kekszek) élettani hatásainak és megbízhatóságának az igazolására. Az eredmények alapján nyugodtan állíthatjuk, hogy kutatásaink sikeresek. Ma már a K + F + I láncolat utolsó fázisainál tartunk. Látjuk a holnapot.
Látjuk, hogy holnap új brandek, brandcsaládok születnek. Látjuk, hogy 2016-ban már a polcokra kerülhetnek az első, Magyarországon, de nemzetközileg is újdonságnak számító termékeink. Például az első, mindennap fogyasztható, prevenciós célú kenyér, amely csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázatát. Legalább 3 millió magyar embernek lenne szüksége erre a termékre. Vagy azok a süteményeink és finom pékáruink, melyek fontos bioaktív anyagokkal újratöltik napról napra lemerülő szervezetünket.
A Smart Food kutatási programnév holnapra új élelmiszerkategóriát kifejező márkanévvé változik, és azt üzeni a XXI. század élelmiszer-vásárlóinak: az egészség többet ér.